در میان بسیاری از رویداد‌های غیر قابل تصوری که در طول جنگ سرد رخ داد تعداد کمی از آن رخداد‌ها به اندازه زمانی که سیا یک موشک روس را به گروگان گرفت جالب توجه بوده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین و هاوکار با کولبری و کارگری خرج شکم ۸ نفر را جور می‌کردند؛ پدر و مادر سالمند و خانه‌نشین و بیمار، سه برادر نابینا و ناشنوا، فلج و معلول ذهنی، یک خواهر مدرسه‌رو، همسر و فرزند شیرخوار حسین. حالا بار نان همه این‌ها به گردن یک نفر افتاده.
مرد جوان گفت: باورتان می‌شود اصلاً نفهمیدم چطور یکی از همسایه‌ها معتادم کرد. همسرم از دستم عاصی شده بود. طلاق گرفت و دنبال سرنوشت خودش رفت. بیشتر از پنج شش سال از این وضعیت می‌گذرد و امروز یک معتاد تزریقی و سوهان عمر مادر پیرم شده‌ام.
اسماعیلی که به مدت چهار فصل با رحمتی هم تیمی بود، حالا زیر نظر این سرمربی جوان، به دنبال یک چالش جدید است.
مرد شماره پنج تنیس جهان با پذیرش شکست برابر رقیب شیلیایی از دور رقابت های تنیس هاله آلمان کنار رفت.
میعادفر با بیان اینکه پنج نفر به دو تکنسین اورژانس حمله‌ور شدند، اظهارکرد: در جریان این درگیری دو تکنسین اورژانس دچار آسیب دیدگی‌هایی شدند که اقدامات درمانی برای آنان انجام شد. خوشبختانه همکاران وظیفه‌شناس من در آن شرایط نیز به فرد مصدوم امدادرسانی کردند. در ادامه نیز یکی از این افراد سوار برخودروی آمبولانس شده و اقدام به سرقت آن کرد.
مرد جوان وقتی مقابل قاضی دادگاه خانواده تهران قرار گرفت، درباره ماجرای زندگی اش گفت: پنج ماه است که با نصیبه ازدواج کرده ام. ولی از وقتی زندگی ما زیر یک سقف آغاز شد تا الان همسرم را به ندرت دیده‌ام.
طاهر طرفی ۵۶ ساله دلش لک زده برای اینکه فقط پنج دقیقه پلک‌هایش را روی هم بگذارد. در تمام این سال‌ها سراغ همه جور دوا و درمانی هم رفته اما دریغ از یک ثانیه خواب.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: عامل قتل ۲ مرد جوان در مشهد، کمتر از گذشت پنج ساعت از جنایت خودش را به پلیس تسلیم کرد.
میلاد من‌من‌کنان گفت پروانه راست می‌گوید اوایل زندگی مشترکمان همه چیز خوب بود، من به عشق بچگی‌ام رسیده بودم و این برایم معجزه خدا بود، اما بعد کم کم همه چیز سرد شد و الان فکر کنم پنج ماه است که همه‌چیز در خانه ما یخ زده است. قبلش با هم دعوا می‌کردیم، بحث می‌کردیم و مشکلی اگر بود با گفتگو و کوتاه‌آمدن من یا پروانه مسئله را حل می‌کردیم.
پنج مرد و یک زن ایرانی با اعلام فدراسیون جهانی والیبال در سمت‌ها و مسئولیت‌های مختلف در لیگ‌ ملت‌ها 2023 نقش‌آفرینی‌ خواهند کرد.
این مرد مسلح صبح روز گذشته (شنبه) در «سن جاستینو»ی تگزاس به همسایگانش که از او خواسته بودند به تیراندازی در حیاط خانه‌اش پایان دهد، شلیک کرد و جان پنج نفر را گرفت.
تنها کشتی‌گیر تیم ملی آزاد ایران که در پنج وزن نخست به دیدار فینال راه یافته بود، در مبارزه نهایی برابر حریفی از مغولستان به پیروزی رسید و مدال طلای آسیا را بر گردن آویخت.
تنها کشتی‌گیر تیم ملی آزاد ایران که در پنج وزن نخست به دیدار فینال راه یافته بود، در مبارزه نهایی برابر حریفی از مغولستان به پیروزی رسید و مدال طلای آسیا را بر گردن آویخت.
تنها کشتی‌گیر تیم ملی آزاد ایران که در پنج وزن نخست به دیدار فینال راه یافته بود، در مبارزه نهایی برابر حریفی از مغولستان به پیروزی رسید و مدال طلای آسیا را بر گردن آویخت.
سخنگوی فراجا از دستگیری پنج نفر از عوامل مسمومیت دانش آموزان در شهرستان لارستان استان فارس خبرداد.
سمنان- سرپرست اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه گاز مونوکسید کربن جان دو نفر را در روستای آهوانو دامغان گرفت، گفت: پنج نفر تاکنون به دلیل مسمومیت با گاز در دامغان جان باختند.
تصاویر دوربین مدار بسته نشان می‌دهد که وزیر کار قطر یکی از سه مرد اولی بود که از خودرو خارج شد. پنج نفر دیگر با چمدان او را همراهی کردند و به سوئیت ۴۱۲ رفتند. هشت دقیقه بعد مردی که گویا جورجی او را می‌شناخت به آنان ملحق شد و مرد دیگری در حالی که منتظر آسانسور بودند به دنبال او آمد. بازرسان خاطرنشان کردند کیف پانزری برآمده‌تر از پیش از جلسه به نظر می‌رسید.
گرچه در حال حاضر تعداد زنان مجرد دهه شصتی از مردان مجرد دهه شصتی کمتر است، اما نباید فراموش کرد که مطابق با هنجار‌های موجود در جامعه ما معمولا پنج سال اختلاف سنی برای ازدواج بین زن و مرد در نظر گرفته می‌شود و از این رو طبیعتا مردان مجرد دهه شصتی که سنینی در حدود ۳۰ تا ۴۰ سال دارند با زنان مجرد ۲۵ تا ۳۵ ساله ازدواج خواهند کرد.
ولی‌پور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات راهی مخفیگاه متهمان شدند و پنج زن و مرد سارق را دستگیر کردند همچنین دلار و طلاهای مسروقه که داخل دو چمدان جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند. از محل دستگیری این افراد سه قبضه اسلحه جنگی نیز کشف و ضبط شد.
مأموران پلیس، یک زن معترض به سیاست‌های دولت انگلیس را در جریان تجمع اعتراضی روز یکشنبه بازداشت کردند و کشان‌کشان به بازداشتگاه بردند.
خانواده دختر تحصیلکرده، قاتل فرزندشان را بخشیدند. مردی که پنج سال قبل پس از قرار با این زن ماساژور او را با ضربات مشت به قتل رساند. این مرد که بوکسور و کارمند بود، پس از ضربه‌های مشت، کار این زن را تمام کرد. او در ایستگاه آخر زندگی‌اش قرار گرفته بود و پای چوبه دار رفت، اما در لحظات آخر درست وقتی که دیگر ناامید شده بود، خانواده این زن جوان با حضور در دادسرای جنایی پایتخت رضایت خود را اعلام کردند. به این ترتیب مرد بوکسور از مجازات اعدام رهایی یافت و به زندگی بازگشت.
یک دستگاه خودرو سواری رنو ساندرو با سه سرنشین از جمله یک کودک پنج ساله به همراه دو مرد جوان در مسیر شرق به غرب جاده خاوران از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل‌های میانی بزرگراه وارد مسیر مخالف شد و با یک دستگاه نیسان باری برخورد کرد.
فیلم موقعیت مهدی با پنج سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم در صدر قرار گرفت. علف‌زار با چهار سیمرغ در جایگاه بعدی قرار گرفت و برف آخر با 3 سیمرغ بلورین در جایگاه سوم قرار گرفت... فیلم‌‌های موقعیت مهدی با 14 نامزدی، علف زار با 13 نامزدی، برف آخر با 12 نامزدی، نگهبان شب با 9 نامزدی، دسته دختران با 7 نامزدی و خائن کشی با 6 نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت سیمرغ‌های بلورین داشتند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ